Wednesday, March 14, 2007

- Har fått internship i FFA!!!

Etter laaaaang (nesten 4 mnd!!) ventetid på respons på x antall emails, fikk jeg endelig på mandag 12. mars en telefon og svaret jeg hadde håpet på.

Jeg skal gjennom et fag på universitetet som heter Professional Practice ha praksis hos Football Federation Australia (aussies svar på NFF) dette semesteret.


Dette innebærer at jeg skal jobbe minst 140 timer der, noe som sannsynligvis blir 2 dager i uka fordelt over 10 ukers tid +/-. Selv om jeg kommer til å jobbe gratis, vil det jo være interessant (fotball tar jo endelig virkelig helt av i Oz for tida) og ikke minst en fin erfaring både for meg personlig og for CV'en min.

Og hvem vet.. de har bare tatt inn én praktikant tidligere, og han ble tilbydd jobb etter han var ferdig med praksis perioden sin. Skjer det med meg, er det mulig jeg må knuse mammas hjerte og bli her nede litt lengre.

Men hvem vet, for alt jeg vet blir jeg ikke tilbydd jobb, og for alt jeg vet kan jeg om 9 mnd savne hjemlandet såpass at jeg vender tilbake permanent.

Time will show, ikke noe å gruble på nå!

No comments: