Saturday, April 7, 2007

- Hatte-fest hos Leo

-
Lørdag 7 April, South Dowling Street, Redfern.
-
Etter et forsmedelig tap med Sydney Uni ankom jeg Leos kåk "fashionably late". Temaet (aussies er veldig glad i tema-fester) var hatte-fest, noe som faktisk viste seg å være litt meningsfult ettersom det var påske og hatte-tid.. eller noe i den duren.
-
-

Jeg ankom med den hatten hu har på seg, hu dro med den

-

Moro fest var det! Artig å treffe igjen Morph og Rod etter de flytta ut fra Leos leilighet over ett halvt år siden.

-

Meg, Chris og Rod
-
-
Av en eller annen grunn jeg aldri helt fikk med meg krydde det av svensker der, og en meget sosial hund (Leo og Kims nye bikkje; Nala) som lusket rundt og sjekka at alle hadde det fint og noe i glasset.
-
-

-
-
Etter 2-3 timer og frastjålet hatt stakk jeg opp til Adrian (kompis som bor sammen med Arne) for å se United og fikk mitt andre tap for dagen..
-

No comments: