Wednesday, April 18, 2007

- Super League: Runde 7

-

Sydney Uni - Rockdale 0-0
-
-
Ettersom jeg nettopp har blitt onkel, har vært generelt busy og ettersom denne blogg-sida har oppført seg meget tverr (plutselig umulig å legge ut og å se bilder..), har det ikke blitt skrevet noe om denne kampen tidligere.
-
Dog det skal jo sies at jeg skulle ønske jeg kunne latt vær å skrive om den i det hele tatt. Dog Rockdale vant serien i fjor, lå alt til rette for at vi skulle knuse dem ettersom de har slitt i år, vi har vært gode og siden vi var på hevntokt etter sist helgs første serietap. Det var også første kamp på vår "virkelige" hjemmebane, Sydney University Oval 1, noe som gir litt ekstra energi og selvtillitt.
-
-
Kampen kort oppdatert:
-
Søndag 15. April, Sydney Uni.
Vi kjører på fra start. Får straffe etter 10 min og de får keeperen sin utvist. Vi bommer på nok en straffe i år, men fortsetter å kjøre kampen. Dog Rockdale har et par farligheter er det ingen tvil om hvem som er i førersetet.
-
Etter sjanse på sjanse får vi NOK en straffe.. som blir dasket i tverrligger og på over på egen banehalvdel. Fiffig!
-
ARGH!
-
-
Det eneste positive er at vi ikke slipper inn mål, spiller greit og at vi fortsatt topper tabellen (dog kun med ett poeng).
-
Søndag 22 April møter vi Bonnyrigg ligger på andre plassen, da skal vi søren meg vise at vi fortjenner å ligge på topp!! Vi er midt i ei god treningsuke og alle gutta ser ivrig frem mot den kampen!
-

No comments: